Починаючи з 1 серпня 2012 року у ДП ПАТ "Житомир-Авто" для автомобілів марок Opel та Chevrolet діє система лояльності «Сервіс+», що дозволяє отримати до 20% знижки на офіційне сервісне обслуговування!
Ця система лояльності вводиться додатково до існуючої системи лояльності корпорації «УкрАВТО» CarMAN@CarWOMAN.
Навіть при першому зверненні на офіційне СТО клієнт гарантовано отримає знижку в розмірі 8% на роботи і 13% на запчастини від поточної роздрібної вартості. А якщо у клієнта є накопичувальна картка CarMAN@CarWOMAN, номіналом в 3% , 5% або 7%, то дана знижка додається до первісної, надаючи можливість заощадити до 20%!
Якщо у клієнта немає такої картки, то вона буде надана номіналом у 3% при оплаті сервісного обслуговування на суму від 500 грн.
Безумовно, кожен власник автомобіля бажає для свого «залізного друга» найкращого сервісного обслуговування. І таке обслуговування можуть забезпечити лише офіційні сервісні станції, перевагами яких є такі фактори:
- Використання лише оригінальних запчастин і матеріалів;
- Гарантійні зобов'язання на проведені роботи та встановлені запчастини;
- Обслуговування електроніки автомобілів Opel за допомогою дилерського діагностичного обладнання та оригінального сервісного програмного забезпечення;
- Широка дилерська мережа, яка представлена в усіх регіонах України;
- За відсутності необхідної суми грошей, клієнт може скористатися програмою «Сервіс в кредит», яка передбачає розстрочку оплати сервісних послуг протягом 4 місяців;
- Роботи офіційних СТО контролюються вищестоящими організаціями. Крім того у клієнта завжди є можливість звернутись на гарячу лінію SOS - «Sправжня Oпіка Sервісу» за телефоном гарячої лінії 0-800-507-717 для вирішення будь-яких питань, пов'язаних з сервісом;
- На офіційних станціях працює кваліфікований персонал, що постійно проходить навчання і тренінги;
- Можливість отримати повний спектр послуг - від мийки автомобіля і шиномонтажу до кузовних і малярних робіт;
- Більш висока вартість автомобіля при його подальшому продажу;
- Наявність комфортабельного відпочинку для клієнта. Приміром, на деяких СТО клієнт в зоні очікування може спостерігати за ходом робіт, зручно розмістившись на м'яких диванах, скористатися одним з комп'ютерів з безкоштовним доступом в Інтернет, подивитися фільми на широких плазмових екранах і багато іншого! Тут же розташовуються відділи гарантії, запчастин, установки додаткового обладнання, продаж оригінальних аксесуарів;
- Система накопичувальних знижок комплексної програми лояльності УкрАВТО ;
- Сезонні сервісні акції, які проходять на постійній основі.